1. Гість
  2. Гастроентеролог
  3. Субота, 30 листопада 2013
  4.  Підписатися через email
ШАНОВНА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА!!!!Яка хамська працівниця у вас працюе за рецепшеном біля вікна з білявим волоссям!!!Ми платимо веліко гроші у вас і хочемо щоб ставлення було відповідне.а не при малійшій затримці до вас вона горланить на весь коридор обзиваючи.....Поважаючи вас-ви тримаете таку працівницю.ЗВАЖАЙТЕ І НА ТЕ ЩО ЛЮДИ ЇДУТЬ ДО ВАС І НЕ МІСЦЕВІ.дуже б не хотілось щоб такі люди прцювали в такій клініці!!!
Коментар
Ніяких коментарів доки не створено.
Додати коментар
Відповідь прийнята Pending Moderation
Доброго дня, шановна Ілона!

Вдячні вам за активну позицію. Одна з головних задач центру – створити оптимальні умови для наших відвідувачів і, що надзвичайно важливо, запровадити високий рівень культури обслуговування. Ми постійно працюємо в цьому напрямку, аналізуємо зауваження та пропозиції наших відвідувачів.
Ваше звернення було детально розглянуто і зроблені висновки. Приносимо Вам свої вибачення за цей прикрий епізоді і запевняємо, що в подальшому робота адміністраторів буде відповідати загально визначеним стандартам.

З повагою, керівництво МЦ «АНІКО»!
Коментар
Ніяких коментарів доки не створено.
Додати коментар
  1. більше, ніж місяць тому
  2. Гастроентеролог
  3. # 1
Відповідь прийнята Pending Moderation
дуже б хотілося щоб такі прцівники не працювали в такій клініці!!!!!!!!!!
Коментар
Ніяких коментарів доки не створено.
Додати коментар
  1. більше, ніж місяць тому
  2. Гастроентеролог
  3. # 2
  • Сторінка :
  • 1


На це повідомлення ще не було створено ніяких відповідей.
Будьте першим, хто відповість на нього.
Ваша відповідь
Капча
Перш ніж Ваше питання буде опубліковано, для захисту нашого веб-сайту від роботів і неавторизованих скриптів ми вимагаємо, щоб Ви ввели нижче код кептчи.